petek, 7. december 2012

POMARANČNA SVEČKA

Idejo sem opazila na eni iz med spletnih strani in sem jo morala takoj testirati. Moram priznati, da sem porabila dve pomaranči in komaj pri tretji sem pomarančo ''slekla'' brez, da sem pretrgala lupino. 
Potrebujete:
Pomarančo
Nož
Olivno olje
 Pomarančo prerežite in s pomočjo palca raztegnite lupino, da boste lahko lupino lepo ločili od mesa.
 Ko palec okrog in okrog potisnete med lupino in meso izgleda tako.
 Zelo, zelo previdno morate odstraniti lupilno, da ostane še ta čepek. Lupino pustite sušiti kakšne pol urce, nato vanjo nalijete olje in prižgete čepek. Malo bo trajalo, da se bo prižgal.
 Svečka bo gorela 30 min max 1 uro. Stanovanje ne bo napolnila s prazničnim vonjem citrusov, dejansko nima nobenega vonja, zato pa izgleda lepo. Namenjena je predvsem za romantično vzdušje in da se lupina ne vrže kar tako vstran ampak se uporabi ponovno :)
Obilo zabave pri ustvarjanju! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar