nedelja, 2. december 2012

KAKO DO BLEŠČEČIH ŠPORTNIH COPAT?

KAKO DO BLEŠČEČIH ŠPORTNIH COPAT?
 V H&M sem kupila bele športne copate. Če verjamete ali ne, zanje sem plačala samo 9,95 € :) Odločila sem se, da jih malce popestrim z bleščicami.
 Izbrala sem bleščice (cca. 3€), ki se sicer pritrdijo z vročim likalnikom.  Za boljši oprijem sem dodatno uporabila še lepilo za tekstil (cca. 3,5 €), ki se suši 24ur. Po tem času sem kamenčke še kljub temu polikala (brez pare).
Po ''preobrazbi'' izgledajo takole:) Moram priznati, da so izjemno vpadljivi in modni. Z njimi sem požela že ogromno komplimentov 
P.S.
Drugi par sem okrasila z barvami za tekstil. Delim kmalu :)

8 komentarjev:

  1. Te čevlje imam tudi sama doma, definitivno to poskusim :) HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bodo bleščice držale na čevljih čeprav so že shojeni?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja bleščice bodo držale kljub temu. Vendar čevlje boste morali očistiti. Če imate takšne kot so te na fotografiji najboljše, da uporabite tršo ščetko za čevlje in jih temeljito skrtačite nato nanesite bleščice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Te bleščice sem nabavila v Artu cena za 100 bleščic je cca 5 € :)

    OdgovoriIzbriši
  5. kako se pa to drgač "strokovno" reče tem bleščicam? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tem bleščicam se reče bleščice za tekstil HOT FIX tako kot piše na embalaži :)

    OdgovoriIzbriši