ponedeljek, 17. december 2012

PAPIRNATA JELKA 2

Za tole jelkico boste potrebovali malo več časa kot za prejšnjo ampak izgledala bo enako fenomenalno :) 
Potrebujete
Lepenko
Škarje
Silikonsko lepilo
Papir
Štampiljko
Barvo
Luknjač
Dekorativen material
Na papir
Na papir odtisnite okrogle štampiljke....

.... jih s pomočjo luknjača izrežete,....
... razpolovite...
... jih prepognete kot harmoniko sploščite špiček in nanj nanesite silikonsko lepilo....
... ko vse to naredite prepolovljeni krogi izgledajo takole.
Na osnovo iz lepenke zalepite pahljače. Najboljše da začnete na vogalu...
... in nadaljujete proti vrhu.

Na koncu jelka izgleda takole:)

Obilo zabave pri ustvarjanju! :) 

3 komentarji:

  1. Zdaj sem naletela na tvoj blog preko Moj mozaik facebook strani in sem morala pregledat vse objave, čeprav imam veliko dela, heh. Odličen blog, res, kar tako naprej!

    Bom delila na svoji fb strani (:

    OdgovoriIzbriši
  2. Anita najlepša hvala :) Me veseli, da ste našli kaj zanimivega!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ideja med vikendom, ko bom imel več časa jo zagotovo preizkusim:) stvari sem si že nabavo tako, da mogoče, kar danes večer. Le tako naprej:)

    OdgovoriIzbriši