sreda, 19. februar 2014

Barvanje jajčk s sadjem, zelenjavo,...

Dragi moji, v zadnjem času sem res zanemarila blog. Vendar sedaj bom ponovno aktivna.
Velika noč je že pred vrati, zato vam danes predstavljam eno zelo preprosto idejo barvanja jajčk. Tokrat s sadjem, zelenjavo, čajem, kavo in začimbami.

V posodo dajte jajca, ki so segreta na sobno temperaturo, nanje naložite:
- lupine čebule,
- pravo mleto kavo,
- vrečko čaja razrežite in v kozico dajte le posušene listke,
- zmlete borovnice ali robide
- ali naribano zelje

Vse prelite z vodo, tako da je voda za dva prsta višje od sestavin in kuhajte vsaj 30 min (voda naj vre 10 min) na nizkem ognju. Nato jajčka pustite še vsaj 10 min v obarvani vodi.

Ko so suha jih namažite z maslom, da se bodo lepo svetla.

p.s.
bolj svetla kot bo lupina jajčk, bolj intenzivne bodo barve.

2 komentarja:

  1. To z rdečim zeljem je krasno. Bom sprobala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe barve! Super blog, škoda, da si ga zapustila. Sem videla na FB, da je tole zanimiv naslov, ker pa sem bolj doma v blogosvetku sem šla pogledat še sem.
    Pridna si in fajn ideje imaš.

    OdgovoriIzbriši