četrtek, 7. marec 2013

HRANLJIVA MASKA ZA LASE

Le kdo si ne želi lepih mehkih las z zdravim sijajem? Med brskanjem po spletu, sem naletela na recept kako narediti hranljivo masko za lase in se odločila, da jo poskusim.
Vse kar potrebujete je :
1 res zrela banana (moja ni bila še dovolj mehka in sem imela nekaj težav pri spiranju)
1,5 žlice limoninega soka
1,5 žlice orehovega olja

Banano sem narezala in ji dodala limonin sok ter orehovo olje.
 Nato sem s pomočjo vilice zmečkala banano.
 Kot rečeno banana ni bila dovolj zrela in je trajalo cca. 5 minut, da mi jo je uspelo zmečkati. Kljub temu so še ostali delci, prihodnjič moram uporabiti zelo zrelo banano.
Masko sem po pranju vgnetla v konice las in pustila delovati 15 min. Nato sem lase sprala  z vodo in posušila kot ponavadi.
Moram priznati, da sem navdušena nad to masko, lasje so prožni, imajo lep sijaj in najpomembnejše niso mastne na dotik, kot je to ponavadi pri DIY maskah za lase.

Naredite si hranljivo masko za lase.
Obilo zabave pri ustvarjanju! :)

2 komentarja:

  1. Zanima me ali si, ko si prala masko, potem umila še šamponom?
    Hvala za odgovor :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lase sem samo temeljito sprala!
    Ker imam izjemno suhe lase mi jih je maska navlažila, naredila prožne. Je pa res, da jih po 5 dneh moram umiti, drugače si lase umivam 1x na teden.

    OdgovoriIzbriši